Monday, January 10, 2011

noTiTLe..

Assalamualaikum..

alhamdulillah.. dah abeskan kelas bimbingan dan kaunseling yang berlangsung selama 5 jam. memang rasa nak muntah hijau pon ada, tapi pensyarahku, en Mazelan nih memang tip top la.. ade jer lelucon, lawak jenaka, citer2 dan pengalaman yang dikongsi. menyebabkan mataku tak mampu ditutup sepenuhnya. hahaha (means mengantuk jugak la)
ok.. itu kisah hari nih..

kisah semalam, sewaktu perhimpunan bulanan diadakan. kami guru pelatih diwajibkan pakai blazer, n dialog antara aku dan kawan2 berlaku.

aku: weh, blazer korang ok x? blazer korang makin kecik ke, kita makin gemuk?
mei dan sya: blazer makin kecik!!

haa.. kan betul.. manelah xkecik kan.. blazer dibuat dr taun 2006.. dah berusia 4tahun blazer tu.. memang blazer tuh da jadi kecik.. hak hak hak...

semalam jugak kes kemenangan ana rafali dlm AJL25 disebut2. yelah, ramai xsetuju kan? tapi bagi aku, itu bukan kemenengan ana rafali, tapi pemenang penulis lirik dan komposer lagu tuh.. so, cool down man! jgn marah2 ok..

hr tu aku dok bising2 psl laptop charger xsmpai2.. alhamdulillah..semalam (9 jan) da smpai.. dari pos laju express.. tarikh hantar 4jan. terkejut betol aku.. lame betol masa penghantaran. sama lama dengan pos penghantaran indon - malaysia.. mybe sangkut banjir kot.. thanks mr fiance yek.. hehe really like it.. :)


ckp psl cik tunang.. die dah ke offshore hari nih. dalam cuaca berangin, hujan n laut bergelombang sekarang, betul2 buatkan hatiku turut bergelombang n berangin untuk worry bout him. die kata g seminggu. tak tau la.. kalau biasa2 penah jugak dia call sesekali dari sane, tak pon email,.. tapi tak tau lah kali nih macam mana. sebab die pergi tempat yang terbakar hari tuh for inspection. ape2 pon.. saya doakan keselamatan encik tunang, pergi dan balik dengan selamat. dapat buat kerja2 kat sane dengan jayanya, dan cepat2 pulang...amin..

No comments: