Wednesday, January 12, 2011

us...


Salam..
dah hari ke3 beliau kelaut..moga2 kat sana tenang2 aje.
kul 8 pm lebih tadi dapat kol dari dia..
jadi tatau nak cakap ape..speechless..
sebab rindu kot..muahaha :P jiwang tak boleh blah.

hari nih hari yang bahgia..
seba pagi2 tadi maen bola tampar n futsal..
aku baru je nak menidurkan diri kul 2.30 pm td...
datang lak si meirah gtau aku ada perjumpaan..
hailaa.. perjumpaan lagi..
tengok en baha dan en hakim present pasal instructional design..
aku lak terhangguk2 menahan kantuk..huhu
bagusnye aku ini...
anyway.. sem nih xyah tulis2 guna tangan da..
rph type jer.. send kat penyelia every week..
seems cm byk keje gak.. sebab biasanya esok ngaja malam nih baru wat rph..
tapi da guna it ict bagai cam sekarang, everything kena wat awal la..
hailaa.. it is really good..
sebab ikot peredaran semasa..
ape2 pon.. bagusla, boleh merubah sikap segelintir yang jenis tak buat rph..
aku doakan projek jabatan teknologi nih akan berjaya.. amin.. :)

malam pulak.. 9.15 pm ade perjumpaan blok..
ade pemilihan baru..
sape pun pemimpin kita, kita bagi sokongan ok..
alahai.. ngantok lak..

p/s: aku doakan encik tunang selamat di sana.. tak mabuk laut.. hehe

No comments: